Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.09.2010 03:16 - Моето Отворено писмо до Директор на Дирекция "Наркотични вещества" към "Министерството на здравеопазването".
Автор: alll Категория: Политика   
Прочетен: 946 Коментари: 0 Гласове:
2



Моето Отворено писмо до Директор на Дирекция "Наркотични вещества" към Министерството на здравеопазването.


Добър ден. Искам да кандидатствам за работа във вашата дирекция и тъй като вие сте неин директор ,реших да се обърна точно към Вас. Аз съм на 30 години. От 15-та до 23-та ми годишнина съм употребявал хероин венозно ,както и всички видове наркотици до които съм се докосвал. В момента имам семеен бизнес и тези дни чакам да се роди и второто ми дете. Гледам сега по новините , нали все с политика ни занимават и мисля ,че това правителство е първото правителство след промените , което е решило да помисли И за народа!Замислих се , Аз с какво мога да бъда полезен за каузата(Трябва да накараме всичко в тази държава да заработи както трябва) и това което измислих е ,че Аз мога да бъда полезен във вашата дирекция ,като човек който е виждал и двете страни на медала! И също така вижда ,че в посока на превенция от наркотиците и лечението на наркоманиите ,почти нищо не се прави. Което ме навежда на извода ,че или вашата дирекция нищо не прави или не знае какво прави ! И в двата случая аз бих бил полезен! Именно за това пиша това писмо към Вас. Искам да работя във вашата дирекция.

Всъщност приемете това писмо като моята "online" "Молба за работа" или ми обяснете как да кандидатствам за работа в дирекцията Ви.

Вие преценете къде мога да бъда полезен.

С уважение: Любомир Станков

 



Гласувай:
2



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: alll
Категория: Политика
Прочетен: 12648
Постинги: 2
Коментари: 2
Гласове: 2
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930